⭐ Zlato varčevanje – Pogovor z Zvezdano Mlakar

Gregor Kovač, solastnik in direktor prodaje podjetja V&D ZLATO, je pred kratkim gostoval na podkastu Zvezdane Mlakar, v katerem sta med drugimi zanimivimi temami komentirala tudi naložbeno zlato

 

Kaj pa, če bi vam rekel, da lahko svoj denar naložite v nekaj, kar nikoli ne izgubi svoje vrednosti? Ne, ne govorim o starinskih kovancih, ampak o naložbenem zlatu!

Mogoče se vam zdi, da je zlato samo za bogate, ampak v resnici je to ena izmed najbolj zanesljivih oblik varčevanja tudi za nas običajne smrtnike. Še posebej v časih, ko je kriza na vrhuncu in ne veste, kam bi dali svoj denar.

Poglejmo si en primer: Ko je leta 2008 izbruhnila finančna kriza, je vrednost zlata poskočila za okoli 150%. Podobno se dogaja tudi v zadnjem času, ko nas je doletela pandemija, posledično naraščajoča inflacija, še posebaj pa zdaj, ko propadajo največje svetovne banke.

Na srečo obstajajo načini, kako vlagati v zlato tudi, če nimate veliko denarja. Zvezdana Mlakar, slavna Slovenska TV voditeljica in Gregor Kovač, direktor prodaje in solastnik podjetja V&D ZLATO d.o.o., sta o tem govorila v Zvezdaninem podkastu. Slišali boste veliko zanimivih informacij povedanih na zanimiv in razumljiv način.

Podkast o varčevanju v naložbenem zlatu med gospodarsko krizo si lahko pogledate s klikom na to povezavo.

Vas zanima naložba v zlatoa niste sigurni, če je zdaj pravi čas?Kliknite na gumb in izkoristite BREZPLAČNI posvetz našim izkušenim strokovnjakom za plemenite kovine.
Vas zanima več?
Politika zasebnosti

Zbrane osebne podatke bo ponudnik uporabljal izključno za opravljanje ponujenih storitev. Ponudnik spoštuje zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine, zato bo storil vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Osebni podatki uporabnikov so eno izmed področij, kateremu ponudnik posveča izredno skrb in pozornost, saj se zaveda občutljive narave tega področja. Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Le ti ne bodo uporabljeni v nobene druge namene, kot je pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo, če se stranke s tem predhodno strinjajo.